valborg

valborg spenderades i lund, först hos anton, sen i stadsparken, med bland annat amanda sara birger filip filips kopmis hålet elias och erik. hahaha kvällens bästa fick jag inte reda på förrän dagen efter men jag skrattade iallafall. en helt okej kväll, dock är valborg stört överskattat.

igår var det 1a maj och 50årskalas i skanör, trevliga återseenden där. i det stora hela en mycket trevlig dag och kväll med körsång, jammande, sovhögar i soffan, prinsessor och mycket annat (:

det känns som att om man lägger upp en bild på bdb behöver man inte skriva i bloggen och tvärt om. eller det har iallafall en tendens att bli ganska lika saker. men det får väl stås ut med. nu har jag fått ännu mer klagomål på att jag inte skriver så jag måste nog skärpa mig lite till :)

jag vet en som är sjukt snygg. egentligen flera. man borde bli som niels och jagge och bara sitta och spana och döpa snyggingarna till olika saker. tror jag ska ta upp detta med amanda sally och co :) tjejkväll i lomma nästa helg antagligen, bangar INTE :) så mysigt så.

men ja iallafall. who's that girl wearing my dress?

isåfall vill jag inte vara med. jag tycker inte om känslan
a cemetery where I marry the sea

ikväll blir det fille & dala förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0