baby you're all I need

jag tror bestämt att jag är lite fånig.

men internet funkar iallafall igen. WIEHOO!!:D som johan hade sagt. fast nu får han problem, ska han prata med mig eller ägna sig åt wow?.. tvivlar på att han kan göra två saker samtidigt det lilla livet :) (haha och du vet att jag älskar att mobba dig :*)

en sen natt igår, somnade nog framåt halv tre-snåret, och skola idag som vanligt. har faktiskt känt mig förvånansvärt pigg ändå, ända tills jag satte mig här och började läsa, ojojoj då började det gå utför. tur att internet började fungera så jag vaknade till igen. kom inte iväg till vårdcentralen, de sa att de inte kunde göra något iallafall så jag kunde lika bra stanna hemma och vänta tills det läkte. tandläkaren sa att jag var fin i munnen men var tvungen att använda mer tandtråd blabla, samma gamla visa. på biologin överträffade thomas sig själv: "jag har med två filmer, en har jag inte sett men jag tror att den handlar om arktis och antarktis". hm? kören gick bra, det är ju adventssång nästa vecka för bövelen! känns som betydligt längre dit. ehl var huvudvärksframkallande för ovanlighetens skull (..) och på matten gjorde vi derivatans definition för 7e lektionen i rad, fast den börjar ju i och för sig fastna nu så det kanske var bra ändå.

ikväll ska jag börja lite på fysiken, och sen träffa malis efter maten :) toppen!

Kommentarer
Postat av: sara

tack! :D adventssång, mysigt, de som läser danska ska väl sjunga också? :p

2008-11-18 @ 09:29:15
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: aaalin

de var trevligt allt :D

2008-11-18 @ 12:17:04
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0