it's not your day

en helt vanlig skoldag, på svenskan hade vi debatt och måste faktiskt säga att vi nog lyckades krossa motståndarna ändå, de föll bara tillbaka på samma argument som faktiskt inte ens stämde direkt. på ensemblen börjar det arta sig med vår jullåt, börjar faktiskt näästan se fram emot att spela på avslutningen, eller, jag vet inte, lite iallafall. matte och fysik också, det nya i fysiken verkar inte särskilt betungande, tack och lov. slutprovet börjar närma sig nu, känns inte särskilt bra. jag tror jag skriver väldigt mycket om skolan här men det är mest för den uppfyller ganska mycket av min tid.

inte imorgon dock, d-dag i mitt hjärta! ska på utvecklingssamtal kvart i elva, och så ska jag ju köpa min julklapp, men i övrigt ska jag bara ta det lugnt och vara hemma och få min dator förhoppningsvis, woho :D

när jag kom hem från skolan la jag mig på golvet nedanför soffan och lät mamma pilla i mitt hår och sov en timme, riktigt skönt, borde ta en tupplur varje dag.

Kommentarer
Postat av: malin

mmh det lät riktigt behagligt :) , ja har också tänkt på de.. men de får bli när ja fått mina glasögon o så :)

2008-11-26 @ 09:43:41
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0