jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket

var på premiären av jesus christ superstar med ola salo i spetsen idag och spanade efter kändisar, fattar inte varför dom inte fotade mig på röda mattan egentligen, ingen fotograf som ens tog fram sin kamera, suck.. fick syn på idol-elina (hm, kanske inte så ovanligt med tanke på att hon bor här) och hela the ark med flickvänner minsann, och även diverse välklädda damer och herrar i märkliga kostymer och glitterblåsor. föreställningen var iallafall bra. hade grymt höga förväntningar vilka den inte levde upp till helt, svårt att höra sången ibland vilket det ganska mycket bygger på i en musikal, men det var ändå riktigt bra. helt klart sevärt :) ola salo som jesus stod inte upp emot judas, men gjorde ändå en toppeninsats med sin putande rumpa tycker jag.

en natt utan johan är över, sovit riktigt dåligt, drömt massa konstiga saker, alla bara skällde på mig hela tiden och blev sura, och så fick jag bönmacka på bk men osten var slut och åh. men nu har vi iallafall i princip bestämt datum och allt för när han kommer ner innan jul, så det känns lite bättre allting. även fast det är svårt att se två kuddar och en kalle anka-pocket i sängen varje kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0