just innan det mörknar

sitter och pratar med min lilla älskling, eller stora kanske. han är fin. egentligen har jag ingen inspiration att skriva blogg för tillfället. skriver mest för jag borde. kan ju berätta om min dag. eller vi kan börja igårkväll.

gick och la mig vid halv tolv-tiden, och fick världens ångest och gråtattacker. inte likt mig överhuvudtaget, brukar inte få ångest och brukar sannerligen inte gråta. måste vara en kombination av stress över allt kring skolan, att sakna johan och kanske en smula pms. det slutade med att jag läste psykologi till två, sen kunde jag sova gott.
trots min sena natt har jag inte varit så trött idag. inte särskilt nära ens att somna på biologin, vilket annars brukar ligga bra till även under mina piggaste dagar. suck, iallafall började vi med inställd psykologi för att öka stressen inför onsdagens prov lite till. jag och niels satte oss iallafall i biblioteket och pluggade, eller, jag försökte plugga och niels pratade konstant med mig om sin skog, sin stuga och sin julia. fast det var kul, dom är rätt söta tillsammans måste jag säga, hoppas på dom som nv:s nästa par. biologin var lika tråkig som vanligt, om inte värre, diabilder är inte mina favoriter.. eller film för den delen, men jag höll mig vaken. kören var inte alls särskilt kul idag, vi kom ingenstans och vi fick knappt sjunga något under sista delen av lektionen. ehl var väl som vanligt, joelsson&dalbydudesen sitter i ena hörnet och pratar, august i mitten och lägger kommentarer, och två stackare där framme som försöker styra upp allt. på matten gjorde vi ingenting i princip, gick genom gamla uppgifter som vi gjorde före lovet, och gjorde klart det gamla.

satt kvar och pluggade psykologi med sally ett tag efter skolan, fast pratade mest, inte mig emot :) när jag kom hem blev det där emot hårdplugg, har pluggat genom nästan allt nu iallafall, känns skönt att inte ha alltför mycket kvar imorgon.

nu ska jag försöka hämta in sömnbristen från igår. fast det är nog lite sent för det.. attans. skärpning! och juste förresten. var är anny?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0