och känn dig inte skyldig om du möter mig där

åh vad jag gnäller och är tråkig, men nu är det ännu mer synd om mig, en knöl på hakan och nu blir det kanske vårdcentralen imorgon ändå. det vore nästan skönt om jag hade feber också så jag faktiskt var tvungen att bli uppkollad så dom kunde ge mig en medicin så jag blev frisk. får nog kolla tempen sen, om jag bara hade hittat den jävla termometern.

fysikplugg, gick bättre med nästa kapitel iallafall, men det blir fysikhjälp på torsdag, ja, OM det blir.
vilka otroligt ointressanta bloggar jag skriver, det är galet.

och jag har lyssnat på skivor ikväll, under tiden som jag pluggat och pratat med johan (det blev inte friskis ändå). det är ändå mysigt på ett annat sätt att lyssna på skivor. som när man var liten, kunde alla låtordningar utantill. irya's playground var först ut, sen amy macdonald, sen kom vi till dom gamla godingarna jag lyssnade på nonstop förr: kent - vapen&ammunition, abba - greatest hits och sist men inte minst den som går i högtalarna nu, håkan hellström - det är så jag säger det. det ger någon slags trygghetskänsla känns det som. kanske beror lite på johan också. skype är min vän, haha.

nu ska jag luta mig tillbaka, sjunga med lite tyst i "den fulaste flickan i världen" så jag inte stör johan alltför mycket och lösa sudoku. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0