one night to speed up truth

DATORn fungerar ;O iallafall änsålänge.. men eftersom den hållt på som den gjort så kommer den antagligen få åka in på service nu innan garanti-tiden går ut. först ska pappa dock fixa en extern hårddisk så jag kan spara mina filer där, och han sina för den delen.

har varit en underbar dag, jag känner mig hel igen. har dessutom lyckats plugga en del psykologi med pappa, känns rätt skönt att ha gjort det ändå, även om det inte är kul att sätta sig och plugga. kemin får spridas ut över veckan efter att psykologiprovet på onsdag är över, helgen och nästa vecka när vi också har en d-dag, SKÖNT. det känns konstigt att lovet redan är slut tycker jag, det är nog för johan har varit här och så som det känns som att det borde vara mycket längre.

haha en kul incident hände nu på kvällen, min mic fungerade inte. jag var givetvis helt oförstående, ändrade alla micinställningar osv. till slut var jag riktigt förbannad när det inte funkade, men det blev mat så jag gick och åt iallafall. när jag kom tillbaka såg jag att sladden till micen inte var helt i, så jag tryckte i den - varpå det givetvis funkade. fiffigt tilda.

clementiner är för övrigt mina favoriter för tillfället. de är så goda nu på hösten, äter nog 5-6 stycken om dagen när jag hinner. nyttigt och gott! och förkylningsbotande.

Kommentarer
Postat av: maliiinn

nu förtiden är det strax inte höst mer.. utan vinter :(

2008-11-02 @ 21:24:20
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0