this is the life

min förkylningsblåsesamling har utökats med två nyförvärv på sidan av tungan, underbart, nu kan jag knappt äta. fysiken går jävligt uselt, eller, har failat på två uppgifter i rad som är likadana vilket känns sjukt dåligt. ska träna ikväll, vill inte, orkar inte, men borde så det blir friskis för min del trots allt. är på världens sämsta humör, det är nog någon form av fel på mitt pms-system, ska inte ha mens förrän om två veckor men det är nu jag får pms - huvudvärk, finnar, humörssvängningar osv. jävla skit

dagen har varit bra, eller nu när jag tänker efter kanske mina lyckorus också berodde på pmsen, fast jag hade kul iallafall, sprang in i folk och skrek på august och jag vet inte allt. det bådar gott inför debatten på tisdag, arbetet tog stora kliv framåt idag. på matten blev jag klar med det vi skulle bli klara med, och så fick vi fika av ulla, fattade aldrig riktigt varför. på ensemblen gick det också helt okej, lite dålig tonart men det går nog. och på fysiken hade vi genomgång mest och räknade lite.

lala can't get you out of my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0