time on my side as well as my mind is

oh jag är så trött nu. en lång dag, hade körrep efter skolan och sen en liten promenad med amanda och jagge till centralen, så kom inte hem förrän vid sex. imorgon blir det upp halv sex för uppsjungning sju, jag ser inte fram emot det nä. men, till dagens bästa händelse, JAG FICK MVG PÅ KEMISLUTPROVET :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D åååh jag trodde jag skulle spricka av glädje. och sen måste jag berätta om maten idag. pastamedostochskinksås-smak fast som lasagne? man blir förvånad varje dag.

snart är boktjuven klar, bävar lite för att läsa klart den, tvivlar på att jag kommer hitta en bra bok inom det närmsta. vore tacksam för tips! :) och sen, hör och häpna, är jag galet shoppingsugen! längesen sist, men nu känner jag mig faktiskt riktigt sugen på att hitta den perfekta koftan jag såg på HMs hemsida, och en mysig klänning till jul & nyår.

nä, nu ska jag njuta av johans suckar, brasan och boktjuven. och kanske lite fysikuppgifter och idrottskläder.

Kommentarer
Postat av: maliiin

så härligt att du fick bra betyg på det tilda :D . hihi, !

2008-11-28 @ 00:18:23
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0