you won't catch me around here

tittar på klipp från oc, ååh! så mysigt. fast det får mig att fokusera ganska uselt på fysiken. jaja, vi får se, det går nog bra ändå.

victoria imorgon på idrotten, undrar om jag får vara med ens efter läkarbesöket på morgonen, vi får väl se.

pms-dag som attans, helt galet vilka humörssvängningar jag haft. och det stämmer inte ens med pms nu. jaja vi får väl se hur det går.

förresten så blir jag grymt illa berörd av såna här filmer:
http://www.youtube.com/watch?v=s8jw-ifqwkM
skulle lyssna på vår ensemble-låt, riktigt hemsk video. man fattar inte hur det kan vara så ändå, på ett sätt är det nog tur att man inte gör det. om man verkligen hade insett hur sjukt hemsk världen är hade man nog mått väldigt dåligt även om man hade det bra och gått runt med dåligt samvete hela tiden. det är klart man ska bry sig och göra något, men till en viss gräns, det hjälper ju inte att gå runt och sörja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0