a kiss that doesn't want to end

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. en helt vanlig dag, ovanligt ledig bara. var med maria i morse och berättade för de lite större barnen om muskler och styrketräning, dom är söta men OH så jobbiga dom var idag. fast det är lite gulligt när alla klänger på maria, bara för hon är så härlig som alla tycker om henne så mycket :) kom också på att vi har handslaget på fredag, dagen efter vår första spyxfest, tjugo i nio på morgonen. WOHO, jag lär vara i mitt bästa tillstånd! fy fan

när vi var klara med barnen följde maria med hit en stund, och när hon åkte parkerade jag mig i soffan för att titta på sweeney todd och morgan pålsson. sweeney todd  var över förväntan tycker jag, ganska märklig film, men väldigt välgjord. morgan pålsson är inte min favoritkaraktär i hipphipp precis, har aldrig förstått mig på honom eller itzak, och jag tyckte det samma om filmen - visst är de humorgenier utan dess likar, men ändå inte så bra som det kunde varit.

ikväll blir det friskis och svettis med agnes och kanske malin :)
och imorgon är det min och johans dag! woho <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0