dream a little dream of me

en ovanligt bra tisdag, mm! fint väder, om dock väääldigt kallt i morse. helsoligt och ganska varmt ändå resten av dagen, underbart!
haha dagen började dock med att anton trampade mig på foten och jag spelade asförbannad, varpå annertz sa: "jaha så det är en sån dag idag.." frågan är vad han menade? antagligen att jag brukar ha pms, pfft! tur för honom att han är just annertz the man och inte anton eller elias, då hade han fått en smäll :)
iallafall blev han motbevisad under dagen, vilket han också erkände sen (puh), jag var på toppenhumör mest hela dagen. på ensemblen spelade vi in den slutgiltiga versionen av vår låt (så skönt att det äntligen är klart), fysiken flöt smärtfritt förbi, långlunch, sista svenskalektionen med lärarstudenten (PUH) och också sista föreläsningslektionen om jag har förstått saken rätt! helt underbart, så jobbigt och tråkigt det har varit. sista lektionen var matte, där tappade amanda besinningen och började bitas och brottas, fast vi hade kul iallafall, och överlevde dessutom :)

nu ska jag snart iväg och rida, sen blir det en lugn kväll framför datorn, tanken var friskis men det blir inte så, ganska skönt, fast hade gärna träffat malin.

och sen är det ju tvåmånadersdagen idag, helt sjukt, känns så mycket längre än så. fast som inessa sa, jag har ju pratat om honom dubbelt så länge, kanske därför det känns så. tss :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tss, malin antar jag.. men vi tränade ju igår =)

2008-10-07 @ 18:17:22
Postat av: malin

hade gärna träffat dig också .. =/

2008-10-11 @ 17:05:57
URL: http://awiyh.blogg.se/public

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0