every time it's over I want to press play again

jag vaknade rätt tidigt av pappas borrande i badrummet i morse, eller, vid tio halv elva något, sen vid tolv åkte jag och mamma till nova och köpte en present till ellen, jeans till mamma, badrumsmatta (ALLT ÄR KLART, ÄNTLIGEN!) och en kofta till mig, sjukt söt! liknar den hon har på bilden, men den har knappar hela vägen och lite vidare armar, svårt att förklara. kommer kanske en bild någon gång här.



efter nova gick vi på promenad till stallet i det fina vädret, lösgalopperade hästen i ridhuset (han sprang in i väggen, IGEN hahah så kul) och tog in dom små liven. det är mysigt ändå, gå runt och pula och umgås lite med hästarna, och framförallt med mamma. hon verkar uppskatta att jag spenderat lite mer tid hemma på sista tiden.

efter vår promenad hem satte jag mig vid datorn och gjorde svenskan. för en gångs skull är jag ute i god tid och dessutom färdig med två inlämningar 5 dagar innan sista dagen. SKÖNT! nu har jag bara en bok att läsa, och lite på engelskaboken, men det löser sig imorgon. nu ska jag bara sitta här och njuta lite :)

Kommentarer
Postat av: A

Nämen tilda, vad har hänt? En massor med inlägg och bilder som ploppar upp här och var. Och en header, jisses! Haha, kram!

2008-10-20 @ 09:02:32
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0