feel me up

sitter i favoritfåtöljen igen (ja den med fotpallen, men det vet ni väl vid det här laget), har precis tittat på edward scissorhands igen, med mamma den här gången, och höll mig minsann vaken hela :) upptäckte att jag somnat fler än en gång under filmen, kände igen småbitar. den var faktiskt väldigt söt, vinner på att ses en andra gång - ett udda tips för att vara från mig, att se om filmer är inte min grej, det kryper i kroppen av rastlöshet eller så somnar jag.

iallafall spöregnar det ute, och vinden viner. mamma lät precis, i samrådan med mig, brasan brinna ut, här är varmt som en sommardag, om inte värre, eller skönare, eller hur man nu vill se på det. mamma håller på att koka, jag sitter här i min underställströja, jeans, strumpor och givetvis novatröjan, min älskling, och trivs ganska bra med tillvaron.

och det där med pluggandet.. tänkte läsa ut två böcker och skriva hela svenskainlämningen i helgen, misslyckas nog rätt grovt. fysiken lyckades jag bli klar med i torsdagskväll, SKÖNT, och svenskan blir förhoppningsvis gjord imorgon iallafall. förutom det ska antagligen jag och mamma åka och köpa presenter till ellen :)

nu började mamma titta på svensson, svensson. attans, jag som ville lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0