för du är det finaste jag vet

jag är verkligen glad att jag har mina små pinglor i klassen. har varit grymt lättirriterad denna veckan och inget kan få en på humör igen som dom: när amanda kommer och ler sitt otroligt smittande modellsmile, anny ser ut som en gullig och förvirrad liten mangafigur, sallys underbara engagemang i allting och inessas små kramar och söta kläder. mm, dom är bra fina :)

idag har varit en mysig dag, först ensemble, blev äntligen klara med låten, kemi, blev klar med alla uppgifter och har kommit ifatt det jag missade när jag var på coldplay (=hela kapitel 10), lunch som blev ute tillslut pga den cplånga matkön som gick halvvägs ner till skåpen, fysik, fotografering (KATASTROF) och engelska, där vi tittade färdigt på shakespeare in love, hur gullig som helst.

efter att skolan slutat hade vi mobilkrig med några fjortisar på bussen (haha dagens bästa) och sen blev det en liten fikastund hemma hos måns med jagge och erik, vi spelade sjua och drack oboy/kaffe. efter lite mindre än en timme gick jag upp mot busstationen och mötte rebecca en snabbis, sen fick fille äran att hålla mig sällskap tills bussen kom och han kom på att då slapp han ju gå också, win win helt enkelt! han var nöjd och glad för han hade köpt nya fifa som kom ut idag.

snabbt hem, till stallet och rida ut en lång runda med pappsen och blondie, mysigt får man allt säga :) vi klarade oss undan regnet idag också trots att det innan jag kom hem regnat nästan konstant, vädret gillar nog oss (peppar peppar ta i trä). efteråt kom jag hem, på med underställ och mjukis och iväg till maria för att baka och äta kanelbullar - OJ så gott men jävlar vad jag mår illa nu. deg är inte bra ändå.

nu är jag allmänt nöjd för jag har svarat i forumet på fronter, och dessutom ritat massa streckgubbar på mitt idrottsarbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0