I am an asphalt flower breaking free

en finfin skoldag, fysiken kändes braa, gjorde labb på lektionen, jag fattade nästan allt, och på svenskan blev jag klar med den ena fysiklabben och började på den andra :) underbart. musiken gick toppen, fick komplimanger av annertz (alltså ständigt denna annertz!) för min sång, vilket inte hör till vanligheterna. matten var väl den tråkiga delen av dagen, men förutom det så :)

red blondie för sista gången idag, lite sorgligt men jag visst ju ändå att hon skulle åka. jaja. på kvällen var det friskis i min ensamhet, rätt skönt ändå, tungt pass. och det har kommit ut ett nytt avsnitt one tree hill :O wunderbaar, ska laddas hem ikväll och ses imorgon hoppas jag.

för övrigt, trött, huvudvärk, rossel i halsen - lutar åt att bli en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0