I bet you look good on the dancefloor

det var trevligt igår, vi spelade spel, åt marängswiss och tittade på edward scissorhands. eller, jag somnade som vanligt, så det blir ett nytt försök med mamma ikväll :)

när jag kom hem igårkväll råkade jag ringa och väcka johan. mamma väckte mig tidigt i morse för vi skulle till mormor och morfar. när vi satt i bilen smsade jag johan igen, och väckte honom igen haha, smidigt :)
iallafall var det trevligt att träffa mormor och morfar igen, var över ett halvår sen jag var där sist. fick födelsedagspresent, pengar och två foton från när jag var liten, jag var rätt gullig ändå.


Kommentarer
Postat av: johan

haha bara härligt att bli väckt av dig älskling:*

2008-10-18 @ 19:26:12
Postat av: malin

hahaha :D siiikeken nusselbild !

2008-10-18 @ 23:34:00
URL: http://awiyh.blogg.se/public

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0