I could never leave you

alltså jag blir så trött på mig själv. jag bestämmer mig minst en gång om dagen för att börja äta nyttigt, eller iallafall sluta äta onyttigheter, så p-piller-extra-vikten ska försvinna, men nä, nu sitter jag här och äter äpplekaka ändå. fan vad jag är kass. kommer antagligen inte iväg till friskis ikväll heller, för har ingen bensin i min stackars moped som har sjungit på sista bensinversen de två senaste turerna, det GÅR inte en gång till, då får jag stopp någonstans i regnet vilket inte vore särskilt kul. ska se om jag hittar någon extrabensin i pannrummet, annars får det vara.

det var en lugn skoldag, filmning på musiken, labb på fysiken, låååång lunch, chill svenska med någon slags uppstart inför det nya projektet, och sist matte där ulla var försenad och dessutom skulle till tandläkaren, så gjorde aktivitet på tavlan och sen var det klart. minsann! nu har jag läst ut engelskaboken och lite mer i svenskan, det går framåt minsann :)

nähä det fanns bensin, attsingen. haha annars hade mamma skjutsat mig, jaja det blir friskis iallafall :)


Kommentarer
Postat av: MALIIIN

du är mkt mer hälsosam än jag :D

2008-10-22 @ 09:58:18
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0