I will get to you

haha åh, en sjukt tråkig sak hände innan som jag, mamma och pappa skrattade helt hysteriskt åt (alltså verkligen hysteriskt, utan att få luft och tårarna sprutade och allt) i tio minuter.

mamma såg att jag hade bilden jag fått från mormor och morfar i datorn, hon bara hur kom den dit! så sa jag att jag mmsat in den till bilddagboken (fiffigt alltså) och så sa pappa något om att jag borde kunnat skicka in den via bluetooth istället, så sa jag nä men jag har ingen bluetooth-port på datorn. mamma svarade då, helt utan anledning:
- ja men kan du inte skicka den med bluetooth till johan då?
för det första är ju johan över 70 mil bort, och för det andra, varför skulle jag skicka den till johan egentligen? det var inte kul, men det var kul

Kommentarer
Postat av: maliiinn

hahahahahah !

2008-10-19 @ 22:40:09
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0