it doesn't mean that I don't love you

borde plugga, pluggar jag? nej. två feta inlämningar nästa vecka, kunde varit nema problema om jag bara gjort det i tid, men är helt enkelt för lat och bekväm, sista minuten-plugg har alltid funkat innan men det börjar visa sig i resultaten nu. funderar på att börja på fysiken snart iallafall, då behöver jag inte lämna min sköna plats vid datorn.

älskar faktumet att mamma tagit hem sina jobbhörlurar till mig som hon ändå aldrig använder, också faktumet att det är lov om 8 dagar och då kommer johan, åh jag längtar så mycket.

och det är ändå galet vad man ser saker annorlunda när man står utanför. så barnsligt det verkar, fast det är lättare att säga när man inte är inblandad själv direkt. man kan ju tycka att åtta års vänskap borde göra det värt att lösa på något sätt, kanske ge upp sin egen stolthet lite. men, vill inte bli inblandad, vill inte stå mitt emellan. det är upp till er hur ni vill hantera detta, om ni vill hantera något, men tvinga mig inte att välja sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0