my questions all answered by the firmness of your hands

det rycker i min vänstra rumpa, suck

en trevlig dag :) öppet hus blir kul, jag är laddad :D kemin drog ner mitt humör verkligen, men fysiken och engelskan kändes braa. satte mig vid busshållplatsen och läste med erik fram tills hällestadbussen kom och sen kom jag hem och läste igen, somnade, åt, och nu läser jag. eller, borde läsa. datorn är helt fel när man ska läsa kan jag känna. förresten, det är fn-rollspel för samhällarna idag och imorgon, så kul! alla går runt och är uppklädda i svart kjol och kostym och massa. i mitt nästa liv ska jag bli samhällare.

på tal om boken har jag inte berättat om den tror jag. En levande själ heter den, av PC Jersild, handlar om en hjärna som ligger i ett akvarium och så ser man saker genom hans ögon (öga) och läser om hans tankar. jag gillade den inte först, hade svårt att komma igång men nu trivs jag med den på något sätt, känner att den gärna inte får ta slut. fast om den inte tar slut vinner jag inte vadet, så kanske lika bra att den gör det :)

Kommentarer
Postat av: maliiinn

du borde kanske gått sp från första början , ja menar du vill väl bli lärare :)?

2008-10-24 @ 14:41:09
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: maliiinn

som sagt så verkar det som en ypperlig bok ! :D

2008-10-28 @ 16:23:15
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0