no matter what I'm by your side

liksom. åh. jag saknar johan jättemycket nu, när han bara är i lund några timmar för att umgås med simon och fille. imorgon åker han på obestämd framtid, det tidigaste vi har bestämt nu är jul. JUL. åtta jävla veckors väntan. eller nio förresten, en vecka på lovet ska ju julen firas också. funkar inte, nej. åååh

iallafall så ligger jag här och myser i hans tröja nu, hade tänkt plugga, hm, vi får se hur det går med den saken. sjöng lite på körläxan innan, katten vad min röst inte pallade det! sjukt konstigt, brukar inte ha några större problem, nu fick jag ta till min värsta falsett för att ens komma upp på tonerna. den kanske också har tagit lov.

jaja, kemi, psykologi och fysik väntar.. hoppas johans fika inte blir lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0