people are like songs

damn. det var inte så här det skulle bli. jag skulle sitta här, ledsen, men ändå glad för att sista träningen blev lika kul som det brukade vara. skulle vara hostigare och känna den dova smärtan i bröstet som man brukar få när man tränat lite småförkyld när det är kallt ute.
istället sitter jag här, ledsen, ledsen för att sista träningen inte ens blev av, ledsen för att stora delar av laget inte ens kan visa intresse för att komma ner fem minuter och lämna sina kläder och säga hej en sista gång, ledsen för att de inte ens kunde höra av sig och säga att de inte tänkte komma. till och med ledsen för att jag inte får njuta av hostigheten och den dova smärtan i bröstet en gång till.

kurerar mig med hello saferide. åter igen. dagens tips är: I wonder who is like this one
den har en talande text, och fin melodi tycker jag

Kommentarer
Postat av: malin

hello saferide ska spela på kb den 8/11 , vill du se ?

2008-10-18 @ 23:35:33
URL: http://awiyh.blogg.se/public

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0