som romeo älskar julia och som jag älskar dig

haha som amanda så vackert kommenterade - NY DESIGN! den tackar vi malin för. betydligt bättre än det gamla dravlet. så tack malin bästis :D

psykologin i morse var rätt lugn, provet blir nog större än jag trodde, inte så kul kanske. biologin var lika sövande som vanligt, om inte värre faktiskt. att börja med film är ingen höjdare, man kan inte riktigt vakna igen, så satt och tittade på bilder i boken istället. ingen amanda så kändes lite konstigt med kör (hoppas allt gick bra). vi tog oss genom det ändå, och ehl och matte gick rätt fort sen tog dagen slut. åkte buss hem med malin och bestämde att vi skulle ses och fika, sen somnade jag såklart när jag kom hem och vaknade tio över sex. smidigt! så det blev ingen fika ändå, fasiken. och ikväll är det friskis så då hinns det nog inte heller med. kanske kan ta en svettig snabbis förbi efteråt. hoppas att vi ordnar det, var ju flera veckor sen vi umgicks för att umgås och inte bara sprang på varandra.

nu ska jag äta, ringa amanda, åka till friskis och förhoppningsvis hinna läsa lite i min svenskabok. har runt 50 kapitel kvar, korta såna dock, men jag SKA vinna.

Kommentarer
Postat av: maliiinn

mmh, faktikst.. men du ska till friskis nu då?

2008-10-20 @ 19:14:27
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: sara

jättesnyggt! =)

2008-10-21 @ 08:46:41
URL: http://zarz00r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0