you're changing skin like I change clothes

en mysig dag igår, skola på dagen som flöt ganska smärtfritt förbi, kemilabb, coopers (som jag slapp, puh) och världens hetsigaste lärarstuderande, jävlar vad vi skrev! istället för att lyssna och lära sig något blev det att titta på powerpointen och skriva så pennan glödde så man hann få ner allt innan hon bytade bild. efter skolan blev det en trevlig fika hemma hos måns (trots att värden själv var på ganska dåligt humör), fastän amanda mördade mig först av alla när vi spelade assassin, suck. haha, men jag tycker om henne ändå. på kvällen åkte jag till maria och fixade musiken tills ikväll och tittade lite på grey's anatomy.

på natten när jag kom hem pratade jag länge med johan, det är så svårt, jag saknar så mycket. nu sitter jag och läser någons blogg och förundras över hur fort saker kan förändras. men inte för oss <3 inte på det hållet iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0