whisper words in my ear

jag brukade läsa. flera böcker i veckan. jag brukade komma hem på eftermiddagen, sätta mig ner och läsa. vara inne i min egen värld tills någon sa att det var mat, äta snabbt, sätta mig och läsa igen. jag läste när jag åt frukost. ibland kunde jag ligga inne en hel helgdag och bara läsa. nu finns ingen tid till läsning. boken jag håller på med för tillfället, the guy next door av meg cabot (sjukt bra bok btw) har jag hållt på med sen innan peace and love. INNAN peace and love! det är fan fem månader sen. och den är inte ens ovanligt tjock eller något. herre gud

men, gamla läsartilda ska plockas fram
imorgon ska två böcker läsas ut, först och främst den från innan peace and love, och sen svenskaboken
inte en chans i världen att jag tänker prata dalmål. förbered dig på att förlora vadet johan :*


Kommentarer
Postat av: maliiinn

så är det för mig med, jag har en bok jag börjat på typ läst 30sidor, inte mer.. o den har ja hållt på med i över två månader typ :(

2008-10-19 @ 22:38:37
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0