när tiden är rätt ska jag plocka upp dig

jag tänkte på något smart jag skulle skriva här idag, något som jag tänkt på ett tag men jag vet inte vad det var. för ovanlighetens skull.

jag behöver klippa tånaglarna också. och fila fötterna, och raka benen. borde ha en spakväll med mig själv snart. en annan sak jag borde är att skriva förberedelse inför engelskan imorgon, och en tredje att jag borde läsa min svenskabok. suck, jag är sämst

sen tänkte jag på att tiden är för kort. och för lång. fel tid är för kort och fel tid är för lång. jävla skittid

jag vill ha långa lov snart, och mycket tid med johan. och så skulle jag gärna vara ekonomiskt oberoende, eller iallafall lite, eller iallafall få körkort snart.

och nä, sandra, jag kan inte bli mamma. bara tanken skrämmer skiten ur mig ^^

Kommentarer
Postat av: MALIIIN

varför skulle du bli mamma ? :O hahaha , de kan gott vänta tkr jag.. hihihi , vad säger du om att ses litye imorgon kväll `? (TORSDAG) hihi

2008-10-22 @ 09:59:49
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0