we just happen to combine

haha alltså åh, malin är en sån pluttis, fortsätter låttexter och sånt hih
matchen blev inställd pga att planen inte var spelbar, både bra och dåligt, ganska skönt att ha en hemmakväll, särskilt i detta vädret. fast jag hade faktiskt sett fram emot matchen lite.

dagen flöt på, barnen skulle fotas så vi fick ett kort styrketräningspass med dom. fick inte biologiproven idag heller, på engelskan kollade vi på shakespeare in love (SÅ MYSIG!), på matten räknade jag och amanda flitigt flitigt flitigt, spyxfoto ute på gården i regnet, och sist psykologi där jag faktiskt inte var så trött som jag brukar. det är verkligen intressant med psykologi, men oh så sövande. ikväll blir det kolla lite one tree hill först, sen börjar grey's anatomy igen vid nio, ååh! :)

och sist men inte minst, absolut värt det: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.showvids&friendID=115783755&n=115783755&MyToken=71b9b4f4-2e56-4d03-a28a-aff0e2a912e2

Kommentarer
Postat av: maliiin

klart jag är :) du med !

2008-10-02 @ 19:12:59
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0