what was I thinking when I thought that meant me too

en vanlig söndag. vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den var vanlig. sov jättelänge, till två närmare bestämt, sen blev jag väckt, kanske lika bra, men det var en välbehövlig sömn efter helgens bravader. satt framför datorn och tittade på grey's och one tree hill större delen av dagen, åkte till agnes vid åttatiden och nu sitter jag här igen.

nu ska jag ringa johan och klaga en skvätt över hur mycket jag saknar honom, sen är det sängen för min del. ciao

förresten var det första söndagen sen säsongen började utan fotboll tror jag, om man inte räknar med söndagarna när jag varit bortrest. känns förjävligt rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0