you gotta let it grow

förresten kom jag på att morgonen var ju fruktansvärd!

tio minuter innan bussen gick väckte min syster mig, full fart men jag hann iallafall, glömde dock smsa jagge om att bussen åkt så han missade den haha. på bussen träffade jag sandra, år och dar sen så det var ju kul att prata lite med henne, men måste säga att det hade varit skönt att sitta breve en främling och lyssna på musik bara. sen hade jag världens huvudvärk och illamående också, men det gick över någon gång under idrotten.

så, nu har jag klagat så det räcker för en hel vecka :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha . bra att det gick över iallafall .

hoppas helgen blir bra :)

2008-10-24 @ 15:18:53
URL: http://susannattherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0