you knew what you wanted to say but you didn't know how to word it

ååh. jag vet inte vad jag ska göra, jag som äntligen hade bestämt mig för något.

en helt okej dag, kort och skön iallafall. kortkort fysik, klarade alla uppgifterna minsann! börjar kännas lite bättre med det där igen. på kemin pluggade vi till slutprovet, fick en hel drös övningsuppgifter som hon sa skulle täcka allt vi behövde kunna, vilket känns sjukt bra faktiskt, om man då klarar uppgifterna klarar man ju provet så då vet man mer hur man ligger till eller vad man ska säga. lunch i form av något med skinka och potatis som såg vääldigt äckligt ut, fil och flingor i mitt hjärta, sen spelade vi innebandy på idrotten, faktiskt ganska kul! svenskan var inställd så kom hem tidigt, skönt.

nu har jag precis tagit en lång dusch, rakat benen, filat fötterna, gjort hårinpackning och allt sånt där. skönt efteråt, tråkigt undertiden >< snart blir det städryck med pappa, sen ikväll tjejkväll, blir nog hur bra som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0