you know I love you

ÄNTLIGEN sally, verkligen. 13 oktober ska aldrig glömmas minsann :D ååh hihihih så glad jag är för er skull :)

förutom det glädjebeskedet har det varit en usel kväll.

första motgången var att blondie flyttar på fredag, en gång kvar att rida henne bara, jag trodde hon skulle flytta första november. saker försvinner, först fotbollen och nu hästen, som ändå är något jag hållt på med hela mitt liv. mammas häst är inget att lita på heller, han kan inte ridas i ridhuset för han har problem med knäna, och engelskt fullblod som han är klarar jag antagligen inte att hålla honom ute. dessutom kommer han antagligen gå sönder snart. fan, friskis kan inte ersätta allt, tyvärr.

kommer hem, massa har hunnit hända på msn under tiden som jag var borta (jag vet, kalla mig fjortis one more time), ett major bråk och dessutom VÄRLDENS diss från simon och filip. suck. tur att jag har johan i telefonen som muntrar upp mig, mm.

måste säga att dagen imorgon känns inte lockande, även om det är en helt vanlig jävla tisdag.

Kommentarer
Postat av: A

Jag kan muntra upp dig... hoppas jag :D Och jag vet! Hur underbart är det inte för Sally?!?! Det var på tiden vettja :P toodles

2008-10-14 @ 07:29:51
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: maliiinn

vem har hon bivclit tsm med :O:D?! eller är de ngt annat hihih :D?!

2008-10-16 @ 13:11:13
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0