you put your arms around me

jag överlevde dagen! :D

började med försovning, vaknade fem minuter innan maria skulle komma förbi och hämta mig för att gå till barnen, så blev en jääävligt snabb dusch och vi kom nästan i tid. barnen var ovanligt snälla och gulliga idag, de kanske såg att jag hade haft en dålig morgon, och kommenterade bara att jag hade olika strumpor tre gånger och att maria hade hål i sina två =)

full fart till skolan, fick tillbaks biologiproven - godkänd, lättnad ja! fast jag blev så himla sur på jonas, en uppgift skulle räknats bort för thomas hade sagt att vi inte skulle läsa det, så säger han såhär:
"ja men dom flesta har rätt så vi borde räkna den ändå"
bara för han hade rätt såklart! ååh så sur jag blev. jaja, det gick över efter ett tag, och så hade vi engelska med jeopardy eller hur det stavas, haha så kul ändå, ingen av oss fattade någonting av kategorierna förrän vi nästan var klara. en hörövning senare var engelskan klar och det var dags för matteprov. någonstans här började jag få fruktansvärd mensvärk, men ipren är vardagshjälten no 1. matteprovet gick bra tror jag, kändes så :)
efter ett tags väntan var det psykologi, våran stackars lärare hade haft en traumatisk vecka och orkade inte ha genomgång osv, så vi fick göra en uppgift om självinsikt, faktiskt riktigt spännande. mina egna åsikter stämde ganska bra överens med gruppens om mig tror jag :)

nu har vi varit duktiga hemma också, beställt tid till optikern, ring körskola om övningskörningskurs, och dessutom så har jag fått tandläkartid. nu ska jag kolla grey's, och ikväll blir det agnes och fille :)
juste, dessutom har jag bestämt mig för vad jag ska vara imorgon äntligen! toppen :D

och johan är min finis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0