you're like a drug and I'm so injected

just nu känns livet bara så mysigt :) höstruskväder ute, mörkt och blåsigt som attans, regnet börjar nog piska mot rutan vilken sekund som helst. sitter i favoritfåtöljen, den med fotpallen, med den tjocka, stora filten, med datorn som värmer skönt i knäet och lyssnar på hello saferide's anna. den är verkligen underbar, helt klart bästa just nu. har precis ätit falukorv och potatismos, inte ens det var lika tråkigt som det brukar, riktigt gott faktiskt. håller dock på att bli förkyld igen, sitter och nyser och nyser och har ont i halsen, undrar vad som har tagit åt mig denna hösten, brukar inte vara förkyld mer än en gång, det är säkert bara för jag inte tränat ordentligt, suck. om en timme ska jag iallafall till friskis och svettis och reparera mig, ser inte fram emot mopedturen dit bara. fy fan, kallt och blåsigt, förhoppningsvis regnfritt.

en rätt lugn dag, psykologi, biologi (film - IGEN, jag somnade ja), lunch (pytt, mums :D), kör (jullåtar i mitt hjärta), ehl och sist matte, fick tillbaks proven, helt okej ändå! :) sen följde jag med jagge hem och fikade en kort stund för att sen åka till optikern. inga kul besked, som vanligt, astigmatismen/brytningsfelet på högerögat har försämrats betydligt och nu måste jag testa någon annan sorts linser som ska fixa det, jag pallar inte. närsyntheten hade dessutom försämrats nästan en hel på varje öga, och högerögat är numera mitt sämre öga även på närsynthetsfronten. jävla ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0