chans

friskis och svettis igår var faktiskt riktigt roligt! blir nog fulltidsaktivitet för min del snart. fast attans vad golvet i hagalundshallen är hårt, benhinneinflammation nästa. borde kanske inte glömma skorna igen, hmm. haha jaja

idag har varit fullspeckat, skola, fika, rida, träna. skolan gick rätt snabbt ändå, haha jag och anny och inessa var ute och vandrade på stan på hålan, och så hällde anny massa glitter över mig så frågade jag när jag kom tillbaks och träffade filip birger och sally ifall hela jag var glittrig för jag hittade ingen spegel, och filips svar var; dina ögon glittrar alltid! hahah så nöjd han var. gulligt! efter skolan blev det fika och heta debatter med malin agnes och christian, och vi kom fram till att en kräftskiva skulle nog vara på sin plats, trevligt. buss hem och rush till stallet, rida ut med johanna, så fin hon var! jag blir nöjd. sen full fart till träningen, ganska chill ändå, gjorde inte så mycket. sen äntligen hem och äta lite och nu sitter jag här, trött som en klubbad säl och ingen fysik är pluggad. fan.

fast dagens var när vi var i kafeterian och såg att sminklappen kommit med, och tredje namnet var jakob rignell. hahahahahahaha fan vad jag dog. bästa jagge

Kommentarer
Postat av: A

HAHAHAHAHAHA, lilla jagge xD bara för de tycker han är snygg, haha, lovar!

2008-09-09 @ 22:37:12
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: mal.

jaaa jagge var lätt dagens hahahahah !! .. frågan e vad han ska bidra med.. :/// :D

2008-09-09 @ 23:01:36
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0