doesn't mean you won

japp, gårdagen blev intensiv med ridning, lite tittande på träningen och sen intensivt biologiplugg in på natten. biologiplugget kunde gjort detsamma, han tog ändå bara med saker på provet som han sagt att vi inte skulle läsa, pffft! jag blir så sur, så gjorde han på naturkunskapen också. alltså är det numera hejdå till mvg i biologi. och fysik. på två dagar. baaall! fast fysiken trodde jag inte riktigt på heller så ska väl inte klaga.

var och pratade med barnen i morse med maria, de små denna gången, så gulliga dom är, man blir ju kär.
och på tal om kär, varför får inte johan mina sms idag? ring mig.

för övrigt har jag haft alldeles för lite tid över att göra saker jag vill denna veckan, ingen fika, ingen malin, ingen maria, ingen friskis och ingen träning. fast har ju varit äckligt förkyld och är fortfarande, kanske därför jag prioriterat bort dom sakerna. och så var det ju biologiprovet. imorgon är min tid disponerad till ridning, skapande av konditionsprogram, och förhoppningsvis träffande av elli och simon, men vi får väl se hur det går med den saken. ikväll är det iallafall cirkus, och hela helgen ska spenderas med min älskling i göteborg. inte helt fel känner jag!

förresten har det varit fint väder idag, lite blåsigt men oh så soligt, man blir så glad. och hästen var särigt jobbig igår, hon var helt fel på det. jaja, hoppas det går bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: maliiin

och på freeeeeeeeday då kmr de blii bra :D .för d¨å e de träffa tilda dayy hihih :D

2008-09-24 @ 19:09:29
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0