dreams are lost and hearts are broken

fotbollen. igen.

idag frågade jörgen vad vi skulle göra sen, efter denna säsongen, började prata om andra klubbar vi kanske skulle gå till och sånt. när vi kom till mig sa jag det. att jag med nästan 100 % säkerhet skulle ge upp efter denna säsongen. helt.

och fy fan vad det sved. det funkar inte. jag kan inte. det är som att göra slut, eller säga hejdå till en gammal vän liksom. fotbollen har ändå varit det största i mitt liv sen 3an. 8 jävla år. så många minnen, och nu slutar allt såhär. med 6 pers på träningarna, och usla prestationer i matcherna. fan, det var inte så här det skulle bli.

för ett år sen hade jag inte ens kunnat fantisera om att sluta, och nu är det 5 matcher kvar tror jag, sen är det över. på riktigt.

Kommentarer
Postat av: mal.

vi kan ju alltid dra ut o latja lite när vi känner för :) de behöver inte taa heeeeeeeeelt slut om man inte vill lixom. korpen finns ju också :D haha

2008-09-16 @ 08:58:10
URL: http://awiyh.blogg.se/
Postat av: pihl

jag vet hur det känns. sporten och laget växr till en större del av ens liv än man tror och när man inte har den längre svider det i hjärtat, på riktigt.

2008-09-17 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0