I am so lost without you

dagen då. trött trött trött. kören var inställd så vi åt glass :) oh så mysigt. resten var mest ett töcken och väntan på spyxstormötet som knappt var något, suck. huvudvärk på ehl och matte, jävla klass ibland alltså.

badrummet är äntligen klart, bara skåp och element som saknas nu. fläkten låter som en cementblandare eller 20, helt galet. man hör knappt sina egna tankar där inne. men ändå, helt klart förbättring.

nu kollar jag jultåg, attans vad dyrt det är, fy, sen ska jag till bästis och mysa :)


Kommentarer
Postat av: maliiin

well, vad gör väl jag medan du går hit . jo jag läser din blogg och komenterar satan så tilda ska bli glad hihih :D . och faktiskt.. så orkar jag själv inte blogga så jaa, enklare att läsa din då hihi :D

2008-09-29 @ 20:58:33
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0