jag älskar mitt meningslösa liv

åh, lyssnar på håkan och grämer mig över fredagens uteblivna konsert. resan började givetvis med att tågmöget blev försenat, i KUNGSBACKA (ca 20 minuter från göteborg) av att någon idiot sprang runt på rälsen. dessutom satt jag emot två vidrigt jobbiga barn som satt och smaskade oavbrutet på sina tuggummin under andra halvan av resan. pga att det tog ca 40 minuter att fixa var det plötsligt inte längre lönt att sticka till konserten så vi struntade i det och promenerade runt vid burgården, valhalla, ullevi och allt. vid elva-tiden åkte vi hem till jennifers lägenhet och mös och tittade på tv.
dag två påbörjades lite senare än vi tänkt oss men till slut kom vi ut på vår promenad genom slottsskogen. där var maassa djur, allt från hästar till pingviner till dovhjortar till älgar. när vi virrat jättelänge på väg in mot stan bestämde vi oss för att ta spårvagn, haha. liseberg några timmar eftersom att johan aldrig varit där (suck!), så vi vandrade runt där lite och åkte några karuseller, stötte på min syster och vann aladin-hjärtan, haha så gulligt ändå :) på kvällen var vi med jennifer och hennes kompisar på bio och såg wall-e, lite söt var den allt. efter det hem och äta godis och kolla på dunderklumpen, men båda var helt slut så vi somnade nästan direkt i en hög i soffan haha.
söndagen blev en lugn dag med dunderklumpen (eftersom vi misslyckats rätt grovt med att titta på den kvällen innan) och tv-tittande innan vi skulle åka in mot stationen. satte oss på spårvagnen i god tid så att vi skulle hinna äta innan tåget gick, och tur var väl det, tekniska fel och en massa försening, igen. jag hann med tåget till slut, som tur var, eller tyvärr kanske, men efter ungefär en minuts åkande fick ett tåg framför oss tekniskt fel och så stod vi där igen. suck.

iallafall världens mysigaste helg med världens bästa johan :)


Kommentarer
Postat av: maliiin

it sounds like a toppen helg to me :D . ihihi, verkligen BÄST att det finns ngn som får dig så här underbart glad o kär o allt :D hihih , !

2008-09-29 @ 20:57:24
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0