I've got a thing about you

jajaja ännu en dag närmre torsdag, och jag överlevde trots att jag gick upp cptidigt och kom hem rätt sent.

tog bussen till skolan 07.10, puuh. gjorde psykologiläxan, hade psykologi, hade biologi med VÄRLDENS mest retarded vikarie, jag menar, om man ska vara biologilärare ska man väl iallafall kunna stava till evolution (evulotion? nä). lunch och KÖR alltså jag älskar kör det är ju så kul. sen ehl och matte som ändå gick rätt fort, sen satt jag, amanda och sally och var duktiga och pluggade ända till halv fem, så har nästan inget kvar att göra nu mer än svenskan som jag ska läsa genom imorgon på rasten tror jag istället :) sen tog jag bussen hem med maria och de nyklippta genarpsborna haha.

när jag kom hem vid halv sex så satte jag mig och kollade färdigt på säsong fyra av one tree hill, åååh. som jag sa till johan - jag borde verkligen sluta med serier snart. man blir ju dum i huvet. tänk ändå, snart blir vi ju vuxna. och liksom. nästa år fyller vi 18, börjar trean, sista säkra milstolpen liksom. vad händer sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0