lights will guide you home

det blev kulturnatt igår iallafall, helt oplanerat, men det blev faktiskt riktigt trevligt! med rätt sällskap så. tack allihop :) och körkonserten, haha, lyckades tappa texten två gånger under en låt men det var ganska kul ändå.

idag vaknade jag tjugo i två av att jag hade massa slem i halsen och inte kunde andas, men det var bara att skynda sig upp och till matchen, 2-2 mot lunds bois är väl inget godkänt resultat men kunde varit värre iallafall.

sen dess har jag mest suttit och haft ont i huvet, känner mig lite som en zombie, mamma tyckte jag såg blek ut så jag fick dispens från att plugga till biologin ikväll. fast måste nog göra matten. snart.

och så måste jag säga att ni måste lyssna på strawberry swing, även om jag nog sagt det innan. man blir så härligt lugn och lycklig


Kommentarer
Postat av: maliiin

tiiiiiiiilda, du kommer inte bli över och isf , är det bara att kalla på malle, så kommer hon i ett skutt hööh :D och tycker det var lite synd att vi inte sprang på varandra igår ändå :// .. aja, vi ses imorgon iaf :D

2008-09-21 @ 23:21:23
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0