living in your letters

häromdagen när jag letade efter något hittade jag massa gamla brev. så förväntansfull man var, och den glädjen när det faktiskt låg ett brev och väntade på en var oslagbar! fast ibland känner jag så fortfarande. det är kul att få brev, en helt annan sak än ett sms eller ett mail, även om det också är kul såklart. man borde helt enkelt hitta en brevvän :)

har pluggat fysik nu några timmar, känns faktiskt relativt bra ändå. jag har fått kläm på det där med energi, s-t a-t och v-t diagrammen är värre men det känns ändå helt okej nu. borde kunna lyckas med ett vg iallafall och trygga den nivån.

fast min huvudvärk ligger där och gnager. förkylningsblåsan mellan underläppen och käken har spruckit och svider värre än nånsin. och så har tempen börjat stiga. det lutar åt fel håll :(


Kommentarer
Postat av: mal.

vi kanske kan bli brevvänner :)? ja menar, de kostar ju inget höhöhö , o dessutom e de mysigt som sagt :)))))))))))))))))))

2008-09-14 @ 22:59:35
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0