natten går tunga fjät

vi började sjunga julsånger på kören, till lucia, så mysigt! lucia är absolut en av mina favorithögtider, med alla ljus och lussebullar, det är alltid något extra mysigt, när man går upp på morgonen så känns det lite bättre än vanligt. undrar vad det är egentligen. och så är det höstdagjämning, lite deppigt, men ganska mysigt med höst ändå, så kan man kura ihop sig i sin fåtölj med varm choklad eller te eller något, och en brasa. och så kan man åka till johan så får man snö.

min mobil har dött idag också. eller, den har bara begränsad nät eller nåt, så man kan inte ringa eller smsa från den= värdelöst. så nu har jag bytt till en gammal skitmobil som är skitdålig, fy.


Kommentarer
Postat av: sara

åh lucia! jag längtar :D

2008-09-22 @ 21:25:01
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: maliiin

det är relativt värdelöst då .. :/ .

blä , alltså ja e helt sämst på pluggandet.. du sitter ändå lixom o gör ngt på riktigt .. :( har du gjort sammanställnigar av text ?

2008-09-22 @ 22:19:56
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0