the rain song

vaknade idag med samma huvudvärk som igår, kul. trodde att den kanske skulle försvinna om jag fick sova ut, men nä. hjälpte inte det heller, så det är väl någon förkylning som ligger och gror. sitter här med min knut på huvudet och ska snart sjunka ner i fysikböckerna. hoppas bara att jag fick med miniräknaren hem, annars kan jag lika bra strunta i det, suck.

fast klockan ett ska jag och maria till skolan och börja med vårat handslagsprogram. det blir toppen, eller jag hoppas verkligen det iallafall. har saknat alla barnen iallafall. och fem över halv fyra tar jag bussen mot lund för att träffa spyxarna vid örnen, bangar intee. ikväll blir det nog skippa träningen ändå, dels för fysiken, men mest för huvudvärken, kommer ändå inte orka, och så kommer jag bara bli sur och irriterad när det inte går som jag vill eller om jag eller någon annan gör något fel. bättre att strunta i det i så fall känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0