there'll be no more loving attacks

jag är så jävla trött. och denna eftermiddagen står nog för månadens humörssvängningar.

glömde mobilen i morse, jag blir handikappad utan den JA. annars en helt okej skoldag, fysikprovet kändes faktiskt riktigt bra! kemin var inställd och ingen idrott för min del eftersom febern och huvudvärken fortfarande ligger kvar och spökar, så spenderade fyra timmar åt att fika och sen titta när dom andra sprang runt i stadsparken. inte ens svenskan kändes särskilt farlig, även fast våran litteraturhistoriaföreläsning fortsatte med upplysningen. lektionen flög fort och smärtfritt förbi.

motgångarna kom på väg ut från skolan. började med att mp3-batteriet dött, och jag hade liksom planerat att vänta lite så jag slapp åka buss med alla andra dalby-bor så jag kunde sitta ifred och vila på bussen. kommer ner till busstationen och ser till min glädje amanda, vars buss var sen men kom ungefär samtidigt som jag kom dit, attans. iallafall kom erik elias och simon och underhöll mig, och fick med mig på en tidigare buss, som var SMOCKfull. väntade på hällestadbussen, kom hem, fille och simon ringde och ville att jag skulle umgås med dom ikväll varpå jag blev jätteglad eftersom jag inte pratat eller umgåtts med dom på hur länge som helst, men kom på att kräftskiva, juste. sen började dom störa sig, och samtidigt kom min syster ner och började skälla på mig för att hennes leggings var borta, varpå jag blev fruktansvärt irriterad. efter det ringer jag jagge och frågar om ikväll, och han tvärar värre än vanligt, bägaren blir full! nu är jag av andra skäl ännu mer irriterad och undrar om inte detta kommer leda till ett oprovocerat utbrott på min syster eller närmaste kudde eller sko eller vad som helst snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0