you don't know how lovely you are

fågelskådningen var helt klart över förväntan! har numera sett en lila bil, stoppat skräp i jagges och måns väskor (hoho undrar om de upptäckt det än) och klappat en rödhake på huvudet. så mjuk den var! fast blåmesar som bits är nog inte min grej, så det ville jag inte vara med om, nä.

jag har inte fattat det än. vet ni vad? JAG SKA SE COLDPLAY!! IMORGON!!!!!!
jag kommer så väl ihåg den dagen när jag lyssnade på en live-version av fix you och sa till christian att om coldplay skulle spela i sverige någon gång så skulle jag vara där och jag skulle gråta av lycka hela konserten. might happen.

Kommentarer
Postat av: jaugo

Äääääääähh, märkte det dirr ju.

2008-09-18 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0