your time has come to shine

en seeg dag. verkligen riktigt dryg och jobbig.
vaknade med sjukaste huvudvärken, ju mer jag öppnade ögonen ju värre blev det så gick hela förmiddagen med halvstängda ögon vilket antagligen fick mig att se helt brutalt trött ut. dagen började dock med det första fest-mötet, verkar vara en sjukt chill grupp och imorgon ska vi ha get-together i botan, woho! om det inte regnar, vilket det också gjort till och från idag. första lektionen var biologi, vi lekte sten sax påse-lek och svarade på frågor, ååh så tråkigt, jag ogillar verkligen henne. sen var det fiskgratäng till lunch, inte det roligaste som finns nej. engelska och matte, slutade med psykologi. bussen hem var skum, ibland stannade den in till typ 3 km/h och sen dog den så fick busschaffören gå ut sen körde han sen stannade den igen men vi kom iallafall fram tillslut. fast två positiva saker var att amanda var tillbaka och jag fick kul sms av bertil och johan under dagen, uppdateringar kring deras friluftsdag. och så ringde sallys mamma ulla igen och hade stora problem med att få tag i sally, hoppas hon lyckades till slut!

nu har jag pratat med johan precis och ska snart till stallet i regnet, uuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0