you're the storm that I've been needing

nu har jag varit i stallet också, det slutade regna så red ut en sväng, mysigt. huvudvärken börjar öka i styrka igen, iprenen innan kanske hjälpte ändå. blir nog en lugn kväll hemma med lite fysikplugg så jag kan somna i tid och vakna i tid imorgon och börja plugga igen.. och jag får inte faila detta. mööög.

fast imorgon blir kul :) först ska jag och maria ut och leka med barnen, eller rättare sagt, lära dom allt om mat och motion och sånt. börja iallafall. så kul det ska bli att se dom igen :D sen efter det blir det full fart in till lund för att träffa festarna i botan som sagt, och träning och pengahämtning på kvällen, bangar inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0