där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt

alltså spotify har börjat med jättemycket reklam på sista tiden, jag blir så trött på det.

dagen igår blev lyckad, överraskningen var islandshästridning och picknick, mycket mysigt hade vi. på kvällen såg vi spyxet, grymt bra, önskar att jag var så bra på något. sist men inte minst fulländade vi dagen med att dela några pizzor. tack allihop!

idag har jag legat och solat på förmiddagen, sen kom maria och vi åkte ner och tittade på fotboll, j-laget mot klågerup, de vann så det var ju trevligt, och marko fyllde år så vi fick glass, mums =) alltid kul att träffa maria också. ikväll ska jag och mamma åka och provrida en häst.

imorgon är jag ledig, sköönt. kemiplugg står på att göra-listan, och lite mer solning då vädret imorgon skulle bli nästan lika fint som idag och lite varmare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0