have you ever felt like this

vet inte vad jag ska säga om dagen, mycket flängande på lunchen men det var trevligt =) det var lite lustigt, vi tittade på film på biologin och när jag kom hem så berättade jag om filmen för ellen och hon bara MEN DEN SÅG VI PÅ BIOLOGIN IDAG! haha dagens på den. på matten åt vi våra kakor, som sally hade råkat mosa på väg till skolan. de verkar ha varit uppskattade ändå.
sen fick jag veta en sjuk sak om busskorten, skulle hämta ett nytt idag för mitt hade blivit avmagnetiserat igen, så berättade eva kuhne att hon hade fått byta 80 busskort bara denna perioden, det är på typ två och en halv månad bara! galet. så hon skulle ringa skånetrafiken och klaga, sånt gillar vi, skånetrafiken är mög.

började dagen med duggregn, slutade med solsken och det känns ungefär likadant i sinnet :)

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Till mig sa hon att hon redan hade pratar med skånetrafiken och de sa att de skulle fixa det till nästa termin. Kram på dig tilda

2009-04-01 @ 19:32:00
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: ines

då är ju inte ens våra busskort medräknade...

sjukt

2009-04-01 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0